fredag den 24. juni 2016

Green Gate - Spot og Mimi Green til sommeren ...

Serien Spot Green og Mimi Green er jeg kommet til at samle på efter min søde veninde Stina forærede mig et par kander, sukkerskål og små skeer ... at mixe forskellige mønstre kan jeg godt li´, og da jeg ikke er til små blomster og lyserød, blev det dette mix.

Jeg fik også lidt stof som jeg har syet nogle viskestykker af og isat lidt blonde fra mine bedsteforældre.

Det grønne inkl. viskestykker kommer frem i køkkenet om sommeren, tænker faktisk at det også skal frem til Påske og det lækre grå resten af året.










2 kommentarer:

  1. Green Gate er så hyggeligt og fint at det hele passer sammen.
    Fine viskestykker du har syet.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette, tak for det og tak for dit besøg ... ja det gode ved GG er at man kan mixe på tværs af designs
      God søndag

      Slet